Ge mig min kamera

( 06:45 )

1 timme & 15 minuter kvar på näst sista nattpasset.
Solen är på uppgång, städerskan är här & skurar golven ..

Hon verkar fruktansvärt bitter över att det är stökigt överallt, men jag skulle
snarare vara tacksam - vad skulle hon annars göra här, om golven var rena ?!

Spanade in gamla bloggen där jag hittade bilden under. Jag menar,
har man inte tillgång till nya bilder får man helt enkelt använda sig av gammalt
material. För övrigt så blir jag så jäkla sugen på att få hit min kamera när jag
ser gamla pics! Vill fota massor, får en massa inspiration - speciellt nu dom
senaste dagarna när jag har promenixat hem från taxin efter nattpasen.

                                                                          ( .. konstigt nog kanske )

Får be mamsen & papsen att plocka med sig den när dom kommer hit på besök!

Kommentarer
Postat av: rambo

ohye.. du får dem när du kommer hem! :D hahA!



nehe, så när flyttar ni ihop?



vet inte, elelr möte hos jocke imorn. annars lugnt! :D

själv då? händer på ön?

2009-08-20 @ 17:30:22
URL: http://rambz.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback