Födelsedagskalas

( 13:46 )

Klev upp ur sängen för cirkus 1,5 timme sen. Det går bra nu ..
Jag & Carro stannade uppe till SENT! Promenerade hem någon gång runt
fem-rycket, tror inte vi kom i säng förrän 1 timme senare. Tjejsnack ni vet c",)

Kvällen igår var hur bra som helst -på många sätt. Mycket fuldans, en hel del
Trust me & shots, härliga människor, ett sött födelsedagsbarn. Sen är det alltid
något som drar ner på betyget en smula, men that's life. Bästa var ändå att Fred
kommit tillbaka till våran underbara lilla ö! Thank god! Nu är ordningen återställd.

Strax bär det av till jobbet. Mellan fyra & tolv. Sedan är det bara att rejsa hem &
byta om & göra sig i ordning för ytterligare en kväll i Paceville. Med dom bästaa !!

Bilder från gårdagen kommer upp på fejjan i vanlig ordning. Dock får ni vänta lite.

Kommentarer
Postat av: rambo

haha jaa.

tänkte kommma igång me mitt bloggande nu igen

så börjar lite mjukt :D

hur haru de där nere?!

2009-08-08 @ 19:14:55
URL: http://rambz.blogg.se/
Postat av: rambo

TUMBA?!?!?



va e de för påhopp. haha tullinge bor jag faktiskt i!!



jo de e bra, jaha va kul. en etta eller?



Kram påre.

2009-08-09 @ 12:58:39
URL: http://rambz.blogg.se/
Postat av: rambo

ohye :D haha hoppas jag

ja, men man får hoppas att de e nått att ha då.

jora de e framochtillbaka me den, ska ju på massa tester snart eller nått..



ere bra me alla där nere?



kram /R.

2009-08-10 @ 16:52:06
URL: http://rambz.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback