Fläkt eller inte fläkt

( 23:56 )

Kvällens / nattens lilla lista ..

  • Röka en sista cigarett (en äcklig).
  • Dricka ett sista glas Cola så jag inte kan somna.
  • Borsta tänderna, kissa, tvätta händerna.
  • Kasta av mig handduken, hoppa ner i sängen.
  • Komma på att jag glömt sätta på fläkten -resa mig igen.
  • Sätta på fläkten. Inse att jag nog borde ladda datorn också.
  • Sätta datorn på laddning.
  • Lägga mig lite lugnare i sängen denna gång ..
  • Försöka orka hålla ögonen öppna under ett avsnitt O.T.H.
  • Vakna mitt i natten, stänga av datorn, stänga av fläkten (kallt).
  • Vakna mitt i natten, sätta på fläkten (varmt).

Sov så gott, dröm söta drömmar & allt sådant ♥ Puss & Kram // Plumpan.


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback