Blogg på tomgång

( 22:08 )

Inget internet i nya lägenheten, därför bloggen har gått på sparlåga.
Så fort jag har ordnat det så kommer en himla massa inlägg att rulla in!

Som sagt så har jag flyttat. Igår innan jobbet. Lägenheten kändes stor som
attan när jag slutligen var ensam i den, men så fort jag fått alla prylar på plats
kändes det mycket bättre. Sängen är skön, eller åtminstone sov jag skönt
efter ett par avsnitt One Tree Hill i vanlig ordning ..

Idag har jag lurat med mig Simon till affären där vi handlade lite nödvändigheter
& sedan gick hem till mig & käkade frukost, snackade skit! Sen blev det ytterligare
en sväng till en annan affär för att hitta en skurmopp. & även leta blommor, vilket
jag inte hittade några. Blä för det. En annan dag. När jag kom hem tog jag mig en
dusch & la mig i sängen för att se lite serie - vaknade av att Richard (taxi) ringde
& frågade om jag inte skulle jobba idag?! Helskotta. Upp & kasta på mig kläder,
sprang ner till tunneln .. Var där på 5 minuter visserligen, men ÄNDÅ!

Äsch, nu har jag inte tid att skriva mer. Men så fort internet är ordnat så kommer
det mera. & då kommer det förmodligen att vara en redig uppdatering på g. Puss!

Kommentarer
Postat av: patricia

ny blogg - http://myselfandus.devote.se/

2009-08-16 @ 01:35:22
Postat av: patricia

okej, skit i de jag skrev ovanför ;)

2009-08-16 @ 16:32:55
Postat av: Larsa

Men vafan, orka vara så uppmärksam när man ska tvätta håret :D Lovar att du gjort något liknande!

2009-08-18 @ 12:09:09

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback