Vimsmaja

( 00:28 )

En mycket bra ledig torsdag måste jag säga ..

Promenad med mamsen & hundarna i solen efter frukost,
sedan satte jag igång att städa lite här hemma, så nu är det skinande
rent och luktar hallontårta! Nästan. Sen har jag äntligen införskaffat mig
ett par nya brills. Från Marc Jacobs, rätt så snygga om jag får säga det själv!

När Camilla ringde och meddelade att hon slutat jobba (SOM jag väntat)
åkte jag bort till henne på momangusen, sa hej till Tindra & Ogge -som var arg,
sen blev det en svängelidutt till SKHLM, köpte lite nödvändigheter. Fast inte
till oss. Eller jo, kanske något till oss (..), men mest som jag ska ha med mig till
malteserna. Dom har en himla massa krav! Men nu är det mesta löst i alla fall.

Skönt. Sen var vi hungriga som vargar, så vi bestämde oss för varsin pizza.
Det var hur gott som helst & vi blev mättare än mättast. Kämpade på riktigt bra!
TV-span, några ciggaretter på det och sen åkte jag hem till mitt rosa .. hemma.

Har inte lyckats prestera så mycket sedan jag kom hem. 2,5 timmar sen. Men
vad tusan gör det? & sen undrar jag varför man måste sova? Tänk vad mycket
mer man skulle hinna göra om man aldrig sov. Jag hatar att sova, det är det
mest tråkiga jag vet! Jag önskar att alla var vakna, alltid. & att det alltid var sol.

Känns som ett väldigt vimsigt inlägg. Jo, man kanske måste sova. Sussa sötast


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback