Världskrig

( 14:43 )

En skön promenad i strålande sol med mamsen & hundarna
(som visserligen utvecklades till värsta kriget (!) men nu är det löst) ..

Ner till Therése för att överföra lite positiv energi så att hon blir frisk snart!

.. vet inte om det gick särskilt bra, men att försöka duger ju.

Dags för mig att hoppa (det skulle se ut) in i duschen nu och göra mig i ordning,
börjar jobba klockan fem. Har bokat till 19:40. Stackars mig, jag jobbar ju nästan
ihjäl mig! Haha .. Får väl se. Det kan hända att det kommer en (eller två) drop-in.

Snart måste jag fixa mitt hår också. What to do? Äsch, det är en värdslig sak
(som Karlsson skulle sagt). Anyways -passa på att njuta i solen denna fredag!

Puss & Kram, skumbanan // Plumpis.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback