Promenix

( 00:25 )

Sommaren känns farligt nära! Hur mycket längtar vi inte?!

På sängen, med iPod-spelarn på hög volym och en massa mysig musik,
fönstret står öppet (eftersom det är hundrasjuttio grader varmt här på uppe).

Tänker hela tiden att jag måste sova, men det måste jag faktiskt inte.
Börjar inte förrän klockan fem imorgon. Tidigast, vet inte om det är bokat från
fem. Men skit samma. Jag behöver inte sova än på väldigt länge om jag inte vill.
Och just nu vill jag inte sova! Jag vill aldrig sova. Det är trist. DÖTRIST !

Hade tänkt kika klart på Playan i alla fall och kanske blossa en smula först ..

& drömma mig bort till vännerna, planerna, förhoppningsvis värmen på Malta

Idag har jag jobbat mellan 10:00-13:00. Hårt liv med alldeles för långa pass, hihi!
Sen har jag städat lite, försökt köpa leggins till Kaii (dom finns fan inte), shoppat
snus och godis till pojkarna, städat lite mera, suttit ute i solen en stund, sovit en
stund, ätit mat, gått en promenad med Therése hem till Camilla (& Jocke) där
Veronica (& Jacob också) var. Jag fick mina födelsedagspresenter av tjejerna!
En ny piercing som passade alldeles utmärkt (hah, mamma höll på att kräkas när
jag bytte) och lite söta underkläder. Och en jättefin, rolig dikt! Sötaste sötaste ni.

TACK SÅ MYCKET CAM, VONKI & DANIELLE !! Snart blir det fest.

Sen promenerade jag och Tess hemåt igen. Med massa snick-snack om resan,
sommaren, planerna, kringlorna (nää) och allt möjligt. En ganska braig promenad!

Kommentarer
Postat av: patricia

har du piercing? :)

2009-04-07 @ 19:38:06
URL: http://agirlthing.blogg.se/
Postat av: patricia

sv: haha jasså :) när skulle du åka till malta då?

2009-04-07 @ 22:09:36
URL: http://agirlthing.blogg.se/
Postat av: Larsa

ha det så skoj på malta, hälsa alla från mig!

2009-04-08 @ 23:51:29
URL: http://hatamin.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback