Matchande

( 23:19 )

Om 41 minuter är det måndag. Jag tycker om måndagar.
Men just imorgon har jag ingenting alls inbokat på jobbet?!

Kliver upp tidigt som fan och ser det likadant ut då ringer jag & spärrar.

M.a.o. blir jag ledig! Är det så kul egentligen? Då måste man ju göra något
annat -städa till exempel. Skönt som fan att ha det gjort i och för sig. We'll see ..

Mötte TP vid tunneln i min matchande "outfit" (ett inte vanligt förekommande ord
i den här bloggen, inte!), rosa mössa, rosa skor. Han matchade också rätt bra:
svart & svart. Bästa som finns. Till adoptivföräldrarna. Mys med hundarna & chips.

Ingen promenad hem dock, fick skjuts av lilla (ynkliga, stackars) Vonki-ponki ♥

Nu är det bara 34 minuter kvar. Jag tänker hålla mig vaken till spöktimmen. Puss !

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback