Lilla Tindra

( 22:52 )

"Kiss me with Your eyelashes tonight .."

Nu skulle jag egentligen ha sovit för länge, länge sen
(eftersom min nya grejj är att somna vid tio eller tidigare),
men så blev det inte ikväll. Som synes.

Mest för att jag känner lite ansvar för min rosa blogg-bakelse också!

Har egentligen inte hänt speciellt mycket förrän idag. & det var inte alls kul.
Älskade lilla Tindra är inlagd på Sthlm Södra (djursjukhus). Hon mår ganska
bra nu ändå, men jag antar att dom vill ha lite koll på henne över natten ..
Vilket är bra! Imorgon får hon komma hem igen, men usch vad jobbigt det är !!
Det har hänt på tok för mycket dåligheter i hund-väg den senaste tiden,
så man blir ju så himlarns orolig. Men hon är en stark liten krabat som kommer
hänga med oss många, många år. Vare sig vi vill det eller ej (vilket vi såklart vill).

Efter jobb & middag ikväll kom Camilla & Jocke förbi och så gick vi en sväng
här med hundarna. Sen lite TV-koll innan det var dags att hämta mamsen i stan.

Nu väntar min lediga helg (torsdag-söndag) då jag ska göra allt för att ta del av
solens strålar som utlovats! Därför ska jag försöka komma upp i någorlunda tid
imorgon för då måste jag åka och städa på firman. Det var inte igår kan jag säga!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback