Kramkalas

( 21:59 )

Bilder från helgen finns i vanlig ordning på facebook !

En kram kan få en på bra humör en hel dag.

Idag när jag & mamsen var ute och gick med djuren mötte vi en liten pojke
med sin pappa på gatan. Pojken var i 2-årsåldern och hade Downs syndrom.
Han kom rusande mot hundarna för att vända när han kom för nära -lite
läskigt var det ju trots allt. Vi sätter hundarna ner så han ska få en chans att
klappa, men han törs inte riktigt. Jag sätter mig ner brevid Douglas och visar,
sträcker fram min hand emot honom varav han tar den, kommer mot mig och
ger mig världens kram! Mamma blev rörd & börja böla, själv blev jag mest glad.

& glad har jag varit resten av dagen ..

Solat ett par timmar med Therése, hjälpt pappa upp med våra nya solstolar,
fått hjälp av Lillebror att byta däck på bilen, tvättat den (sist var i slutet av förra
sommaren, så det var rätt nödvändigt), gått en liten promenad med Camilla,
Sara & Tindra, varit en snabbis i Kista för att lösa deras internet-problem och nu
kom jag ganska precis hem. Fast näe, jag har vikt tvätt & borstat tänderna också.

Nu ska jag sovaa när som för imorgon väntar knådande på badet .. Sussa sötast!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback