En vecka

( 02:06 )

Kunde inte somna. Hepp.

THERÉSE MORIN (när du läser): Jag frågade Simon idag vad man
ska ha med sig för kläder till Malta egentligen & svaret jag fick var bra!
Massa klänningar & sånt sa han (och kanske ett par jeans & en vårjacka
OM det skulle bli lite kallare) .. Men hör du hur bra det låter? Bättre än bra!

Så nu vill jag bara åka. Kan knappt vänta tills jag får träffa mina malteser .. ♥

Förresten -det gäller att ha lite framförhållning. Måndagen den 13 april har jag
och Camilla planerat in en heldag på Medis, eftersom varenda jävel (förutom
Jocke) är lediga då. Vad passar väl bättre? Detta är självfallet om det är soligt!
Nej, det är inte frivilligt, utan alla som är lediga och har möjlighet MÅSTE infinna
sig där då. Vi kan komma överens om en bra tid senare. Puss & hej, leverpastej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, bra och fin blogg. :)



// http://gaystyle.se

2009-04-03 @ 02:36:52
Postat av: Jojjo

Snaps? ;)

2009-04-05 @ 14:07:55
URL: http://jelisabeth.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback