En Söndag

( 22:45 )

& en Lördag.

Direkt efter jobbet igår sprang jag bort till trilling (grannen) & hängde gäng
där med rosé, sol & cigg. Och musik! Tills gubben som bor brevid fick ett riktigt
psyk-bryt! Så nu vet vi att det inte är något "jävla disco" i alla fall. Han måste ha
ett tråkigt liv, stackarn. Anyways, deppade inte ihop för det! Bad med champagne
(äppelmos & schampo) -äckliga ni. Nej, jag hoppade självfallet inte i. Näfytusan.

Sen blev det knepigt / skumt / roligt nog en liten sväng till Arboga .. c",)

Där Hästen av alla människor hade födelsedagskalas. Nu är jag inget stort fan
av honom -kan tycka att han är ganska obehaglig .. Men en liten road-trip slår ju
aldrig fel! Det enda felet var att jag tog med mig en iPod utan batteri. Smart, va?!

Som tur var hade vi massa skivor. Tog oss ungefär 1,5 timme att åka dit och väl
framme var det bara in och freaka loss totalt på dansgolvet!! Haha, bästa bästa!
Hemma klockan tre, slocknade snabbare än brö, vaknade till liv igen kvart i sju.
Och varför i hela friden gjorde jag det då? Hur dumt som helst. Låg kvar i sängen
tills frukost vid halv elva, men har inte sovit överdrivet mycket. Vilket i och för sig
inte verkade spela någon roll för jag har varit urpigg idag! Tills nu ungefär. Skönt.

Efter jobb blev det i alla fall födelsedagsfirande hos kusin som fyller år imorgon.
Fika, Singing Bee, snick-snack, bus & presentöppning! Mysigaste ♥ Hemma runt
åtta. Middag och säng. Ska kika på Playa Del Sol innan sovdags. Pussen / lilla p.

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Det betyder "Hon flyger med egna vingar" :) hihi. haha okej, kanske ses där då ;)

2009-04-05 @ 23:38:27
URL: http://jelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, va bra! :D

Fick en chock när jag insåg vart vi var ! haha

fattades ju bara att man skulle stöta på honom !

Va härligt med roadtrip :D

2009-04-06 @ 10:22:50
Postat av: Danni

ojdå, de va jag som skrev de innan :D

2009-04-06 @ 10:23:13

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback