En lista

Du heter: Emilié Blomberg.
Smeknamn: Plumpis. Eller Plumpski ..
Beroende av: Blå Camel, mina vänner & familjen.

Vad tror folk om dig? Att jag är en galen idiot (dom har rätt).
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt leende.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Jag minns inte. Raderat.
Var bor du? I ett rosa hus, i ett rosa rum. I Stuvsta.
Trivs du där? Hur bra som helst! Vill aldrig flytta hemifrån!
Äger du några Converse? Näheej. Förstår inte riktigt grejen?!
Sprit, cider, vin eller öl? Jatack!
Brukar du bli för full? Det händer. Oftast när jag är ledsen.
Är du allergisk mot något? Pollen & bromsbett.
Vem ringde du senast? Min Donna (snackade skit om alla killar i världen).
Hur känner du dig nu? Trött som fan .. Dessutom sjukligt förväntansfull & glad!
Har du spytt offentligt? Haha, säger bara Magaluf. Det värsta jag nånsin gjort.
Är du bortskämd? Det skulle man nog kunna säga att jag är.
Vad gör du i morgon? Imorgon flyger jag & Therése till Malta !!
Vad längtar du till? Sommar. Värme. Snusk. Sol. Sa jag sommar?
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa!
Vill du gifta dig? Japp. Ett riktigt sagobröllop med en enhörning.
Har du tandläkarskräck? Tandläkare är det värsta jag vet.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? En riktig nattuggla. Har alltid varit.
Vilken ögonfärg har du? Jag skulle nog säga gröna.
Biter du på naglarna? Förut. & ibland, när jag är nervös / arg / röksugen / depp.

Kommentarer
Postat av: världens bästa barr

Du kan få låna några av mina converse.. har väl ett tiotal i samlingen :D

2009-04-09 @ 11:39:32
Postat av: Anonym

Godmorgon sötaste! :)



Vad har du för dig? :D



Kram

/Linnéa

2009-04-11 @ 10:41:45
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godmorgon! :)



Har du sovit gott? (:



Kram

/Linnéa

2009-04-12 @ 09:39:40
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback