Yesterday

( 11:11 )

Urmysig promenad igår! Lida är så mysigt... Efteråt tog vi en fika.
Sen åkte vi bort och solade en kvart, hem med djuren, sen ut och åka igen.
Bort till Systemet i Kungens Kurva, käkade på Pizza HutHeron City och sen
åkte vi till Botkyrka och såg 2 perioder av Balrogs innebandymatch mot Visby.

När vi kom hem spelade jag och mamma lite yatzy, sen gick jag bort till Tompa,
där han, Jocke och Tindra var -eller rättare sagt dit dom kom, jag kom nämligen
dit innan dom. Såg på Family Guy och lekte med voffan. Eller ja, det gjorde i alla
jag -dom andra två nötterna somnade på stört. Trötta eller trötta? Rätt så trötta!

Ska till farmor idag. Får se om det blir någon hundpromenad innan dess -troligen.
Fyra ska vi vara där, sen måste jag åka hemåt senast halv sju för att göra mig
klar inför kvällen! Blir ju utgång med tjejerna... Är sådär halvsugen just nu, men
kommer väl igång så småningom. Har ju fasiken precis käkat frukost. Lite småseg.


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback