Wanted

( 00:16 )

Bangade promenad och mys hemma hos Tess ikväll för att jag kände mig
trött och hängig... Sen efter middagen var jag pigg som en mört och tvingade
Rambo att "ordna" filmen Wanted, vilket han lyckligtvis gjorde. Över dit runt nio,
försökte få ut hans tvätt ur maskinen som var pajj, såg filmen som var rågrym!!

Och nu kom jag nyligen hem. Har borstat tänderna och ska läsa ett par sidor
innan jag somnar tror jag. Med tanke på att jag sovit (eller sovit och sovit, men
i alla fall legat
) på soffan hela dagen så kanske det inte blir direkt superlätt att
somna på en gång. Men så småningom antar jag att det lyckas ikväll med...

Ska försöka göra lite nytta imorgon under dagen. Men så brukar jag väl å andra
sidan säga? Okej, om vi säger såhär istället: Jag MÅSTE göra lite nytta imorgon!
Det låter bättre. Upp och käka och gå en sväng med mamma och hundarna först,
sen är det bara att sätta igång. Hostan och förkylningen kan ta sig. Hepåre. Natt.

Kommentarer
Postat av: Rambz.

jäbb-- :P

2008-09-02 @ 16:55:31
URL: http://rambz.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback