Plugghäst

( 23:03 )

Har blivit en hel del pluggande idag! Känner mig ganska duktig faktiskt.
Något annat har jag väl egentligen inte gjort... Ätit middag, duschat, pratat i
telefon med Tess, Tomas och Camilla. Börjar närma sig nu, han åker den 3/10.
Hur ska man klara sig utan dig då? Kommer bli trist som fan!

Nu ligger jag i sängen och läser. Har jag gjort sedan en timme tillbaka.
Är det okej att lägga sig när klockan är tio? Haha, jag tycker i alla fall att det är 
rätt så skönt! Plus att jag förhoppningsvis har snäppet lättare att komma upp ur
sängen imorgon när klockan ringer. Det är väl i och för sig aldrig speciellt lätt...

Dags att fila naglarna -så jag inte river någon stackare imorgon, och slå ihop
bok-jäveln. Kommer inte vara några problem att somna! Trött precis som vanligt.


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback