Onsdag

( 16:20 )

Idag har mina sätesmuskler fått sig en omgång -av Anders, haha...
Kändes lite skumt sådär, med tanke på att vi inte känner varandra så bra ännu,
men det gick bra! Vi har nu masserat ryggen, rumpan och baksidan av benen.

Här går det undan! Om en och en halv vecka kommer vi att ha våran första
praktik och då ska vi ju klara av en helkroppsmassage. Så snart kan ni komma
och ställa er på kö här utanför Kråkslottet så kan jag öva på er. Ska bli grym är
tanken och då krävs det ju lite (eller ja, rätt så mycket kan jag tänka) träning.

Anatomi-letion idag också, det är verkligen jätteroligt och intressant! Än så länge
i alla fall. Det är ganska mycket latinska ord och grejer som kanske inte är helt
lätt att lära in -men vem har sagt att det ska vara lätt? Det är nog inte meningen.

Funderar på om jag ska åka och sola eller inte... Vore helt klart jäkligt skönt,
men jag vet inte om jag orkar. Kanske ska träffa Camilla ikväll förresten, om det
inte blir för sent. Sen så får vi se om jag hinner åka och hämta mamma utanför
hennes jobb också. Papsen ska tydligen iväg på hockey ikväll. Spännande värre!


Kommentarer
Postat av: slangen

säg till när jag ska komma :D

2008-09-17 @ 20:20:54
Postat av: Emilié

I will ;)

2008-09-17 @ 22:48:02
URL: http://plump1s.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback