Nervigt

( 07:28 )

Om 5 minuter ska jag gå ner till tåget. Är hemskt nervös och önskar att
jag hade någon brevid mig som kunde sköta allting medan jag tittade på.
Första dagen i skolan, minns ni den? Det här är en fjärde "första dagen i skolan"
men den är lika nervös som dom tre andra var. Och efter den här dagen kommer
antagligen all nervositet vara som bortblåst... Man går runt och oroar sig över
något som inte alls är speciellt hemskt egentligen, utan bara nytt och annorlunda.

Inga som helst problem att komma upp i morse förresten. Vaknade innan klockan
ringde första gången, så sen när jag skulle somna om och inte lyckades helt 100
kändes det som att den där halvtimmen var hur jäkla lång som helst!! Skönt, va?!

Nej, hörni -nu måste jag röra mig neråt. Ha en himla skön dag allihopa! Puss // p.

Kommentarer
Postat av: Catja Klöfwermo

Lycka till :)

2008-09-15 @ 10:04:31
URL: http://fredaghelaveckan.blogspot.com
Postat av: louise

hoppas du får en toppen dag! kramar

2008-09-15 @ 10:26:36
URL: http://sessanlouise.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback