Morotskaka

( 19:32 )

Gillar era små kommentarer killar -KG, Slangen. Mera sådant!

För övrigt så kan ni nu slå en signal om ni vill ha en massage av baksidan.
Så långt har vi nämligen kommit nu. Och börjat med framsida ben (mest lår).

Gårdagen -torsdag 18 sept.
Skola - promenad med tunga väskor - snicksnack med IsabelleAdidas
- fika med densamme på Muffin Bakery - till Tess - TV - lite plugga - SOVA!!

Och idag har det varit en grym dag i skolan! Jag var himla bra på att massera
ska jag säga. Massagen jag fick var det heller inget fel på. Och anatomin var lika
intressant som vanligt. Prov 29 september! 50% för godkänt -tänkte nog satsa
på bättre än så i alla fall, men vi får väl se vart det hamnar. Efter skolan åkte jag
hem på en gång, masserade mamsen, sen till Farsta och sen åkte vi och käkade.

Sitter nu i soffan och äter godis. Ser hockey (halvt åtminstone). Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: Catja Klöfwermo

Ni har åtminstonde 50% för G.. vi har 70% !!

Kul att iallafall du gillar anatomin ;)



ha en bra helg. puss

2008-09-20 @ 11:13:57
URL: http://fredaghelaveckan.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback