Min dag

( 21:10 )

Skolan: Masserade R. Har nu lärt oss fotmassage! Fick hård -nästintill
smärtsam massage -men ändå rätt trevlig. Dock inte fötterna. Sedan gick jag
och två tjejer som jag brukar käka med till Vurma för lunch... En "Främling" fick
det bli idag. Sedan har vi pratat om hur man ska gå tillväga när man är färdig-
utbildad; om man ska starta eget, jobba som anställd, utomlands osv. osv...
Dessutom har vi lärt oss handduksteknik. En lång, men rolig dag -som vanligt.

Efter skolan: Åkte hem och käkade middag, sen direkt hem till Camilla
Bus med Tindra -tills hon slocknade på mitt ben, sötast! Snackade massa skit
och såg en gammal (3 år cirkus) dans-video med C och hennes dansgrupp.
Så sjukligt, jäkla duktiga!! Börja dansa igen säger jag bara! c",)

När Jocke kom hem åkte vi bort till Bromma Zoo och kollade hundprylar.
Haha, önskar man hade hund när man springer runt där... Finns så mycket roliga
och fina grejer! Efter besöket där var det i alla fall dags att åka hem. Har nu tagit
mig en dusch och ska strax lägga mig och läsa ut min bok tänkte jag. Natti, natti!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha gör så ;D

Va kul att höra! Mkt plugg eller?

Jorå de går bra :) vart i NY nu och kollat på skolan, jättefint! Flyttar nångång i mitten av januari :D

2008-09-23 @ 12:54:24
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback