Lättnad

( 18:33 )

Det var en geting som stack mig i ryggen idag. Det gör fortfarande ont.
Fast bara lite... Tror att det var mitt straff, för i morse när jag vaknade (vid sex
för övrigt
) var jag tvungen att slå ihjäl en rackare som tagit sig in genom fönstret.

Gick kanoners att hämta prylarna! Tack för sällskap och stöd Robin c",)
Blev en fika vid Lövhagen innan vi åkte förbi jobbet och sa hej till alla barna...

Nu ska vi snart käka middag, papsen står i köket och fixar. Köttfärssås och
spaghetti blir det. Sen tar jag nog och åker bort till firman med kartongerna jag
fick med mig, så dom slipper stå och ta upp plats i bilen. Plockar med mig mamsen
och åker hem... Är ju Dukes of Hazzard på 6:an klockan nio ikväll, den måste ses!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback