Hundbilder

( 21:52 )

Sitter och kollar igenom gamla hundbilder på externa hårddisken.
Tänkte knåpa ihop (ytterligare) ett album. Har så många fina / roliga bilder
på alla jäkla hundar -framför allt på Tösen och vill få in så många som möjligt
i album. Så att man tittar på dom någon gång, annars blir det aldrig av...

Det går sådär. Sjukt många kategori-mappar och allt måste ju bara vara i rätt
datum-ordning! Kontrollfreak -jag? Men till slut lyckas jag nog med detta också.

Intressant, va? Kan tänka mig att ni antecknar för fullt när ni läser just detta c",)

Kvällen har varit rätt så ointressant annars också faktiskt. Käkade middag
och efter det har jag tvättat lite kläder, läst en massa och hållt på med bilderna.
Pratat i telefon också, med Tess till att börja med -jag och Yara ska antagligen
åka bort till henne och Eva på onsdag (äta middag, glo på deras nya lägenheter och
skratta åt dårarna i Idol?!
). Och med Camilla ♥ Glad att vi börjat höras / ses mera!


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback