Gömställe

( 00:30 )

Dumpade kartongerna på firman och hade egentligen tänkt rota igenom lite
grejer för att se om det fanns något spännande att ta med mig hem, men tiden
blev knapp då jag skulle plocka upp mamma och Lisa utanför badet halv nio,
så allt jag fick med mig var ett par röda gummistövlar (you like!) och två galgar.

Gasen i botten hemåt för att hinna se filmstarten. En kvart in i filmen och lagom
till reklamen kommer Herr Bengtsson -som dessutom missar det mesta i filmen
eftersom han inte gör annat än och skriver sms. Haha! Men jag hade sällskap av
familjen så det var väl inte hela världen... Lite Scrubs och massage på det så var
man nöjd. Det borde dock ha varit ombytta roller och det vet du också. Nu ska jag
läsa. Eller så ska jag sova, jag har inte riktigt bestämt mig?! Imorgon ska jag upp
så tidigt som... Nej, jag vet inte om jag vågar skriva det ens. Jag viskar: ..halv nio.


P
.S. Mitt getingstick har svullnat upp och kliar massor! Tyck synd om mig.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback