Ge mig

( 11:21 )

Inte alls mycket, men lite nytta gjorde jag igår.
Sen blev det en promenad med bästaste Camilla!

Sitter för tillfället och väntar på att mamsen ska bli färdig så vi kan gå ut med
hundarna. Och efter det är det bara att sätta igång. För en gångs skull känner
jag mig rätt så pigg idag! Kanske beror på att jag inte enbart låg på soffan igår.

AJDÅ! Nu spöregnar det visst ute. Ingen promenad riktigt ännu kanske?

För övrigt så vill jag hemskt gärna åka till Thailand över julen...
Hade tänkt Afrika först, men mamma vill inte vaccinera sig mer än nödvändigt
och åker vi till Thai behöver vi ju inte göra det alls. Pappa var dock inte lika
sugen... Men åker inte dom med får jag väl åka själv?! GE MIG SOL OCH VÄRME!


Kommentarer
Postat av: patricia

hänka oss då :P ska ju va där länge länge :)

2008-09-03 @ 21:24:59
URL: http://berglind.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback