Fredagen

( 17:02 )

Då var man hemma på sängkanten igen. Jag och mamma åkte ner och
handlade en snabbis, nu håller dom på att laga mat! Är hungrig som en varg.

Funderar på kvällen... Utgång? Är fattigare än någonsin, men det skulle säkert
kunna gå att lösa. Tjejerna ska i alla fall ut.. Och det skulle vara riktigt trevligt att
följa med! Men vi får väl se hur det blir. Det lutar väl åt inte-hållet i alla fall. Tyvärr.

Kanske skulle ta och berätta lite mer om fredagskvällen. Vad sägs om det?
Oavsett vad som sägs så skiter jag i det, för det är vad jag tänker göra faktiskt...

Efter en god middag med mamma och pappa på News åkte jag hem och gjorde
mig i ordning. Sen fick jag och KG skjuts av Tess bort till Gogov där trillingarna,
Fia, Melinda och Sara var. Varannan vatten, varannan vin -ville ju absolut inte
upprepa förra fredagens händelse! Så det var bara att ta det lugnt. Senare kom
även han som bor i huset och Rambo. Och Uffe! Blev där en liten stund, sen drog
vi vidare in till stan och Stures. Mötte upp Lars, Danne, Lowa, Hilda och Hannes.

Ganska lite folk, men trevligt ändå! Amanda, Sandra och gänget kom dit.
Fullare än brö? Svar fucking Japan c",) En liten del av gänget gick vidare ner till
Hells men där blev vi inte länge. Spårat? Oja. Försökte styra upp det hela och det
lyckades väl rätt bra till slut. Vi kom ju hem allihopa i alla fall. Hemma ca halv fyra.

And that's it.. Var för nykter för att kunna somna på en gång men efter ett tag så!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback