Fortsättning

( 22:49 )

...på dagen. Eller kvällen.

Middag med pappa och lillebror -pappa hade lagat fajitas, smarr!
Satte mig och pluggade en stund och sen rejsade jag hem till bästa Camilla.
Mötte sötaste Kaisa också och så gick vi tillbaka till lägenheten och såg på TV
(Idol, vad annars?) och snackade en massa strunt. Jättemysigt c",)
Släpade med mig K till solarieöarna där vi stannade i cirkus en kvart,
lite brunare när vi åkte därifrån. Körde hem henne, åkte hem och nu har jag
alldeles precis duschat och bäddat ner mig i sängen. Ska försöka plugga en
stund till och sen sovdags! Imorgon är det FREDAG! Ser fram emot den dagen.

Sov så gott alla mina (...väldigt tysta) läsare. Puss, puss / p.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback