Ensamt

( 01:19 )

Har en jäkla huvudvärk. Och kan inte sova. Men jag är trött.
Rätt så less på att somna ensam... Saknar den där armen runt mig.
Någon som kramar på en innan man somnar, medan man sover och när man
vaknar. Varför är du inte här för? Jo, jag vet redan varför. Men det är trist.

Önskar så jäkla mycket att det var annorlunda -samtidigt som jag kanske inte
alls vill att det ska vara det. Det är jobbigt med dubbla känslor, jag vet faktiskt
inte längre om det jag ville då är det jag vill nu. Knäppt, va? Jag vet knappt själv
vad jag skriver, bara att jag behöver skriva. Egentligen vill jag prata. Men vad
sjutton skulle det leda till? Vad skulle bli annorlunda? Ingenting... Ingenting alls.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback