En vecka

( 16:38 )

För en gångs skull har jag hunnit med en hel del idag!
Började med en promenad -med mams och hundarna såklart, sedan åkte jag
bort till firman och städade där, hem och gjorde i ordning pappas fakturamall och
nu har jag dessutom kört 20 minuter på cross-trainern. Lite småstolt är jag allt...

( ..även om jag egentligen tänkt gå upp vid åtta-tiden).

Men nu då? När allt det där är klart, vad ska man hitta på då?
Till att börja med ska jag tvätta litegranna, sen ta en dusch och efter det kanske
det är dags för middag... Om en vecka börjar skolan förresten. Spännande värre!!


Kommentarer
Postat av: michelle

ha en bra dag :)

2008-09-08 @ 16:46:31
URL: http://lyxaholic.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback