En torsdag

( 17:51 )

Idag har vi masserat hela, långa dagen -i alla fall mellan 8:00-13:15.
Efter att vi slutat smet jag in på Plagg en snabbis där jag hittade en kjol!
Får se om jag ska behålla den... Rätt så läcker var den visserligen. Antagligen.
Hem med tåget, käkade lite lunch och sedan satte jag igång och städade.
Fruktansvärt tråkigt, men äckligt skönt att ha det gjort! Får se om jag hinner med
firman imorgon efter skolan -slutar 11:00 så det borde inte vara helt omöjligt?!

Pappa lagar middag nu, det blir fajitas. När jag käkat ska jag slå en pling till
Camilla och troligtvis åka dit. Tror Kaisa kommer dit också, ska vi snacka lite skit
och glo på Idol. Sen måste jag åka och sola en snabbis innan jag kan åka hem,
duscha och sedan PLUGGA!! Blir fasiken näst sista dagen som jag verkligen vet
att jag har tid att plugga mer än en halvtimme hit eller dit. Men det går säkert bra
det där... Måste snackilura med Therése om morgondagen också. Utgång? c",)
Hope so! Och troligtvis sällskap hem -vilket inte är helt fel. Snarare mer än rätt.

Nu ska jag plocka fram böckerna (eller pärmen snarare) innan det är dags för käk.

Kommentarer
Postat av: felicia

haha aldrig att jag skulle glömma lepsylen med kolasmak! men finns dom fortfarande?

2008-09-25 @ 21:59:00
URL: http://wiolas.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback