Dummare

( 00:14 )

Tvättstugan är numera ganska välstädad. Åtminstone bänken.
Sen att det ligger 1000 kilo tvätt i korgen och på golvet är en annan femma,
men det är faktiskt inte mitt fel att maskinen inte tvättar snabbare...

Innan vi handlade middag åkte jag och papsen ner till Brands och shoppade en
smula. Tanken var att pappa skulle köpa en jacka till sig själv, men han hittade
lite mer prylar och sen hittade även jag både en och två prylar. Inte helt fel.
Blev en höstjacka från Odd Molly, ett par jeans, två t-shirts och en stickad tröja.

Blev sallad till middag. Drog förbi Tompa där Danne och Rambo också huserade,
snackade massa strunt, såg lite Family Guy c",) sedan gav vi oss ut på äventyr!
Fast det var bara jag och Tomas som vågade. Blev en tur bort till Hilda -efter en
liten sväng. KG kom dit även han och så såg vi på Dum & Dummare som kan
vara en av dom absolut roligaste filmerna som någonsin har gjorts! Och så tyckte
jag det var lite passande när Tomas och KG var där. Dom stämmer ju in rätt bra
på filmtiteln, tycker ni inte? Hihi... Känner mig verkligen hemskt fyndig idag!

           [ Bli inte arga pojkar, jag skojar bara]

Nu ska jag ialla fall läsa en sida eller två, sedan sussa-dags. Puss och kram // p.

Kommentarer
Postat av: KG

Passa dig kvinna lilla! :)

2008-09-04 @ 23:09:23

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback