Dreams

( 14:42 )

Det blev en promenad ändå, när vi kom ut sken solen!

I natt drömde jag om M. Att vi blev tillsammans igen och att jag inte alls ville
det och jag visste inte hur jag skulle ta mig ur det utan att göra honom ledsen.
Kan det bero på att jag ska bort till huset imorgon och hämta resten av mina saker?

Antagligen... En smula ångest av en och två anledningar, men det går säkert bra.


                            [ .. det är faktiskt inte alltid man vill komma ihåg vad man drömt. ]

...nu ska jag fortsätta med städningen. Tar hand om tvättstugan idag
-vilket var rätt så nödvändigt insåg jag efter att ha tagit mig en titt därinne.

Blir nog ytterligare en promenix sen när jag är klar (även det ganska nödvändigt)...

Puss och hej, leverpastej // p.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback