Don't ork

( 03:57 )

Kvällen fick sig ett... annorlunda (?) slut. Tss!
Men den har varit ganska så trevlig tills den tog slut c",)

Nu sitter jag här på min säng och fundilerar en smula. Är rätt så less på att
känna mig så jäkla dum och korkad. Varför inte bara säga ifrån? Varför kan du
inte bara vara som du egentligen faktiskt är? Känna av situationen lite kanske.

Fattar för det första inte ens hur jag hamnade här?! Jag ville absolut inte falla
-inte för någon och framför allt inte för dig... Mer komplicerad människa får man
leta länge efter! Men det är sådant man inte rår för. Tyvärr. Önskar jag kunde!
Den där jäkla knappen som säger "SLUTA KÄNN!!" -Vart finns den någonstans?
För inte faen sitter den i min nacke (och inte nån' annanstans heller för den delen).

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback