Dagen

( 20:36 )

Som sagt -sjukt kulig kväll igår! c",)

Klev upp efter tolv. Käkade frukost och spelade yatzy i min ensamhet.
Hade tänkt lägga mig och se klart filmen, men så blev det inte...
Vad gjordes istället då? Absolut ingenting faktiskt! Bara segade och degade.
Jag bestämde mig för att inte följa med till mammas kusin, men ändrade mig fem
minuter innan vi skulle åka. Så det blev en tur ut till Saltsjöbaden. Käkade, fikade
och snackade massa strunt! Kom hem för ungefär en timme sen. Hade tänkt åka
bort till Jocke och Camilla ett tag, men så satte jag mig i soffan och blev trött!

Nervös inför morgondagen! Men det kommer säkert att gå hur bra som helst.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback