Dag ett

( 16:54 )

Då var man hemma från "skolan".. c",)

När jag kom in var det tyst som i kyrkan! Jag var nog inte den enda som
var nervös. Inskrivning, lite information och sedan anatomi. Med raster och
lunch inklämt på lite olika ställen. Var i alla fall en mycket trevlig dag, intressant
och spännande... Tror att det kommer bli jätteroligt! Imorgon är det massage.

Det verkar finnas en hel del trevliga människor också, så det ska bli kul!

Ska ta fram och kika lite på det vi gått igenom idag, sen måste jag klippa av mina
naglar (..ser jag inte alls fram emot -mina fina, fina naglar) och sen kanske jag åker
bort till Therése! Får se vad hon säger när hon ringer. Annars ska jag bara ta det
lugnt; se på TV och somna i tid så jag kommer upp imorgon också. Imorgon börjar
vi dessutom klockan åtta, så då blir det ännu tidigare. Men det ska säkert gå bra!

Kommentarer
Postat av: oscar santana

anatomi, hemskt.. mår dåligt när jag tänker på det

2008-09-15 @ 17:17:11
URL: http://santana.blogg.se/
Postat av: Catja Klöfwermo

Haha det där känner jag igen. Anatomi och nerklippta naglar. Man känner sig genast lite manlig.. :P

2008-09-16 @ 17:49:48
URL: http://fredaghelaveckan.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback