Skit-lista

[ f r å g e t e c k e n - p å - e n - r a d ]

Vad heter du?
Eva Emilié Blomberg a.k.a. Plumpis.
Vilket stjärntecken är du? En äckligt envis (åsna?) vädur.
Vilken årgång är du? Året var 1987...
Var bor du? I Kråkslottet. Som ligger i Stuvsta.
Flyttat antal gånger? 5 gånger, bott på 4 olika ställen.
Vart skulle du vilja bo? I en lägenhet fruktansvärt nära Therése.
Vad vill du bli när du blir äldre? Rik och lycklig. Tillfredställd.


Längd / hår- / ögonfärg? 160 cm / brunt / gröna.
Mest nöjd med? Kanske mina underarmar då? Haha..
Minst nöjd med? Mina urkorta ben. Bland annat.
Skostorlek? Tiny 37. Thank good! Lite diffusa tår, dock.
Glasögon? Solglasögon. Och jo, läsglasögon (användes aldrig).
Har du några piercingar/tatueringar? 6 råcoola tatueringar.


Favoritilmer? Moulin Rouge, 51 Dates, Den där Mary m.fl.
Favoritlåtar? Hur ska man kunna välja det? Finns så många!
Favorit-årstid? Sommar, sommar.. GE MIG SOMMAR!!
Favoritdjur? Plätt-lätt: hund. Människans bästa vän.
Favoritfärg? Rosa! Och rött. Och grönt, svart, lila och blått.
Favoritparfym? Cleans Babygirl. Alla mina parfymer är rosa.

Vad använder du just nu för jacka? Ingen helst. Tjocka tröjor.
Vad använder du just nu för skor? Sneakers, gummistövlar. Klackar.
Favoritaffärer? Topshop står högt i topp för tillfället!
Hur mycket köper du kläder för i månaden? Alldeles för mycket...
Vad är du beroende av? Cigaretter. Och mina fina flickor ♥
Vad köpte du senast? Handlade frukost idag på Hemköp i Sumpan.
Har du några husdjur? Familjens springer spaniels, Douglas och Ebba.


Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback