Stackars

( 13:47 )

Precis kommit hem från skolan och ja -provet gick bra. Det känns urskönt!
En del grejer som blandades ihop, men annars tror jag att det mesta var rätt.

Funderar på att lägga mig och vila en stund innan det är dags att göra mig
i ordning inför kvällen.. Är rätt så slut! Slå på en film och se så länge som jag
orkar. Om en timme ungefär (kanske lite mera) borde jag sätta väl igång.
Lite beroende på vilket tåg vi ska åka med, men tror det blir det som går 16:35.

Har förresten bränt mig i ansiktet. Var ju och solade igår med mamsen
-nya rör + en trött tjej = dålig kombo. Somnade ju såklart och vaknade efter
20 minuter och hade inte stängt av ansiktsrören efter en stund...

Lillebror är på sjukhuset idag, han har fått någon metall-flisa i ögat som dom
måste, antingen borra bort (hope not!) eller om dom lyckas plocka ut den på
något sätt. Med en pincett kanske. Vet inte riktigt hur det går till det där,
men jag vet att dom är duktiga. Så det löser dom plätt-lätt! Men stackars liten!

Kommentarer
Postat av: Victoria Wiklund

aj aj stackars lillebror

2008-11-21 @ 14:16:24
URL: http://bikuki.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback