Sommar

( 22:31 )

Okej.. Har precis tittat igenom bilder från sommarn och tidigare och kan
inte låta bli att bli lite nostalgisk. Sommaren 2008 har nog fasiken varit den
bästa sommaren i mitt liv!! I alla fall den bästa på många, många, många år!

Praktiken gick bra idag. Hade tre kunder inklusive mamsen som kom förbi en
sväng. En mysig dag i skolan. Önskar vi hade en praktik-dag till denna vecka.

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen ska jag försöka sova..

Förresten så har jag masserat min pappas rygg idag. Och hämtat mamsen.
Så har jag solat en kvart också. Jag ska smörja in mitt ansikte med aloe vera.

Kommentarer
Postat av: marcus

Vad snäll du är med din familj!

Men det ska man vara också :P. tycker jag.. :)

2008-11-28 @ 00:37:56
URL: http://mktbra.blogg.se/
Postat av: Amanda

Näe, inte så stort fan faktiskt! mamma hatar de typ så sista åren har vi åkt till kina, sydafrika och typ thai så att fira jul nu känns ganska grått haha :D

2008-11-29 @ 09:07:43
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback