Snöbusar

( 10:49 )

Klockan var väl inte så mycket när jag vaknade första gången..
Tittade ut genom mitt fönster och såg att det toksnöade! Massor.

Då är Tösen glad idag med andra ord, hon älskar snö!!

Ska käka frukost om en stund, sen ska jag iväg till Bromma Zoo med
Camilla, Jocke och hans kusin. Och lilla Tindra följer såklart också med.
Det är ju henne det ska handlas till. Lite varma och mysiga kläder så hon
kan gå ut och gå i snön utan att frysa.. Stackarn.

Man är så knasig, nu när det snöar ute rycker det i hela min kropp.
JAG VILL GÅ UT!! Eller det är mer "Tösen vill gå ut och busa, skynda dig!"
-fastän att jag inte ens har henne längre. Men fasiken vad kul vi hade ute
när första snön kom varje år. Jag hade nog lika roligt som hon c",)

Hon brukade alltid väcka mig (eftersom hon vaknade tidigare än mig och
satt nere i trappan och kikade ut genom fönstret) och sen var helgalen tills
jag insåg att det var snö ute, skyndade mig upp och klädde på mig..
Långkalsingar och ytterbyxor, mössa och vantar var ett måste! Bollen var
med och sen var det bara bus hela promenaden igenom. Härliga minnen.

Saknar henne massor just nu, men jag vet att hon har det så bra där borta.

Kommentarer
Postat av: jannica

Hoppas du får en fin lördag:)

2008-11-22 @ 11:04:35
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: Josiee

här e det ingen snö:(

2008-11-22 @ 11:28:47
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback