Min kväll

( 22:44 )

Hemma från en mycket trevlig kväll på stan!
( som både började och slutade tidigare än vanligt )

Började med middag med mamsen på Gondolen -varsin fiskrätt och så
delade vi på en flaska Chablis. Smarrigt värre! Och jädrans tjusig utsikt till
på köpet! Vidare till Mariatorget, Rival och Sissela Kyle. Klockrent.
Vet inte vilket annat ord jag ska använda?

Det var visserligen både en och två saker man -som den lilla plutt jag är, inte
förstod till fullo, men med hennes rörelser och minspel så spelar det ingen roll.

Nu ligger jag i sängen, trött efter spänningarna som släppte efter provet
och vinet har säkerligen gjort sitt också.. Ska se 'Lucky Number Slevin' och
det lär inte dröja många minuter innan jag somnar. Men det gör ingenting alls.


Kommentarer
Postat av: Melinda

Rival äger och den filmen är SUPER!!!!

2008-11-24 @ 03:12:38
URL: http://metrobloggen.se/melindas

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback