Lördagen

( 01:15 )

Har haft en trevlig lördagskväll..

Efter att vi varit på djuraffären och handlat ett tjusigt täcke åt vovven
åkte jag iväg och handlade lite med mamsen, sen direkt hem till Veronica
där även Camilla och Danielle var -lite nyårsplanering!
Sen dorg vi iväg till Hanna och Carro vid halv åtta, satt där och snackade strunt
med alla mysiga tjejorna ♥ Jag och Camilla drog förbi Jacob en sväng där dom
satt och drack öl och spelade gitarr. Myspys... Sen har jag lekt lite chaufför,
och nu är jag äntligen hemma! Ska slänga på filmen som jag knappt såg en
minut av igår och sen sussadags. Imorgon blir det troligtvis en promis på Lida.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vart för är inte jag "tjock"?? :P

2008-11-23 @ 22:24:47
Postat av: Emilié

Hihi, missade det -sorry! Nu är det ordnat :)

2008-11-23 @ 22:27:13
URL: http://plump1s.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback