Korthårig

( 23:13 )

Har suttit framför TV:n och tryckt in mig massa socker.
Sömnig, men inte trött. Tänkte sätta på "När lammen tystnar"..
Blir så sugen på att se den ibland! Får se om jag håller mig vaken.

Känner mig hemskt korthårig och fet när jag kollar på gamla bilder!
Mitt hår var så jäkla långt.. Och tjockt. Och fint. Trodde aldrig jag hade haft
SÅ långt hår som jag hade. Faktiskt. Varför i hela friden klippte jag mig?
Mm, jag vet att intressesmurfen hoppar runt och gör volter på min högra axel.

Därför är det himla tur att det finns valmöjligheter här i världen.
Om man inte orkar / vill läsa så behöver man inte det. Men ändå får jag skriva.
Om jag verkligen vill. Och känner för det. Och det gör jag ju såklart..

Kommentarer
Postat av: Zarah

ja:) detsamma!

kram

2008-11-02 @ 21:26:27
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: amanda

Älskar när lammen tystnar :D haha

2008-11-06 @ 11:25:11
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback