@ home

( 10:54 )

Hemma från skolan idag. Feber och en fruktansvärd huvudvärk.
Ligger fortfarande i sängen, men tänkte ta mig upp och hämta en tablett..

Har ju inte tid att vara sjuk, vilken del av det är det jag inte förstår?!

Får försöka läsa på skiten vi ska gå igenom idag och testa på någon hemma.

En sak som är bra och känns fruktansvärt skönt är att jag är färdig med mamma
och pappas julklapp! Kan inte skriva vad det är, för jag är inte helt övertygad om
att dom inte läser här (bara till 99,9%). Men det är något grymt bra i alla fall c",)

Nu ska jag knapra i mig tabletter, sen slå på en film och återgå till sängen.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Värst va hurtig, julklappar redan nu! De gäller att vara ute i god tid eller? :D

2008-11-11 @ 21:15:48
URL: http://amandaboman.blogspot.com

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback