Helgen

( 11:12 )

I fredags stannade var vi ett litet gäng som stannade kvar ett par
timmar efter skolan och gjorde läxan. Sen rejsade jag hem med lilla lila..
Middag hemma -för en gångs skull c",) Och sen spenderade jag kvällen
hemma hos Jocke och Camilla med TV-tittande, julklappsinslagning
och som vanligt, en massa snick-snack.

Lördagen åkte vi till Nynäshamn direkt när vi var färdiga, gick en promenad
med Tindra och Liten borta vid mysiga Lövhagen -som igår inte var så värst
jättemysigt med tanke på att det blåste och var kallt som fan!
Men hundarna var duktiga och hade roligt.
Efter promenade åkte vi och hämtade lampor och mina julstjärnor i mitt gamla
hem, sen åkte vi bort till skyttebanan och hälsade på Jimmy, Helen och
hundarna förstås (som i och för sig inte hade riktigt tid, då dom skulle spåra).

Mycket trevligt att träffa dom, sjukt jäkla länge sen sist!

Idag ska jag, mamma, Camilla och Veronica åka bort till Täby Galleria och kika.

Ska bli trevlig! Ska se om jag kanske kan hitta några fina skor till nyår..
Har beställt en klänning nu som jag hoppas ska fungera bra, annars blir det
nytt klännings-letande i veckan. Börjar få lite panik nu känner jag!

...och ändå är det mer än fyra veckor kvar tills det är dags.

Men men, så'n är man. Nu ska jag göra mig i ordning och snart ska vi nog åka.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lungn nu! de är ju typ 1 månad kvar ;D

2008-12-01 @ 09:12:23
URL: http://amandaboman.blogspot.com
Postat av: Lenita

Ja men jag har också panik!! Vart ifrån har du beställt? Känns som att jag tjajat ut all sidor och inte hittar nåt fint längre!! Buhuu!

;P

2008-12-01 @ 15:40:48
URL: http://lenitaw.webblogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback