Fyra dagar

Torsdag, 13 november.

Skola som vanligt under dagen, sen hem för en snabb tillfixning och
sedan tillbaka in till stan för att möta upp Åsa (från klassen). Väntade på
henne vid Medis en stund, sen promenixade vi bort till Café 44 där en klass-
kompis och hans band skulle lira. Gick ner för trappan i våra high heels och
jeans och fick världens chock! En massa konstiga ungdomar (inte konstiga,
det var kanske elakt sagt -men vi passade inte in något vidare..) och ingen
sprit serverades. Det var med andra ord någon form av ungdomscafé?!

Eftersom spelningen inte skulle börja förrän om en timme eller så, gav vi oss
ut på gatan igen och vidare till Jimmy's Steakhouse. Dricka, nötter och massa
ögongodis! Inte helt fel c",) Sen kom även resten av sällskapet dit: Alex, Gustaf
och deras vän Hanna. Så istället för att lyssna på spelningen satt vi kvar där
tills klockan var elva ungefär. Lite lagomt runda om fötterna rörde vi oss hemåt..



Fredag, 14 november.

En smula trögt att ta sig upp på morgonen efter torsdagens äventyr
(även om det blev tidig hemgång), men i tid var jag -och det är huvudsaken!

Kort dag. Tror att vi slutade halv tolv eller där omkring..

Tog mig in till stan en sväng, sen åkte jag hem och dammsög och mycket mer
än så hände inte under fredagen. Såg film, tänkte tanken att plugga lite (tyvärr
fick det stanna vid endast en tanke -hade behövt det). Somnade tidigt. Sköning.



Lördag - söndag15-16 november.

Mamma och pappa iväg till Trosa för att fira 26 år tillsammans ♥

Men andra ord fick jag agera hundvakt. Vilket inte är ett speciellt slitsamt jobb
förrän man ska sova och Douglas blir galen och börjar skälla på sina spöken.

Under lördagen åkte jag, Tess och småtjejerna (som inte alls är små längre)
in till stan för att fixa lite prylar och kolla efter en klänning till mig. Som jag hittade
men ska lämna tillbaka. Den såg jättefin ut på mig i provrummet, men inte lika
fin när jag kom hem.. Synd, för det är en jäkla fin klänning!
Blev en fika på Chokladbollen också innan vi åkte hem och käkade glass,
peppakaksdeg (haha, konstiga idéer) och såg på film. Myspys tjejkväll.

Söndagen blev det en promenad med samma gäng i regnet. Rätt trevligt ändå.
Och vid tre en sväng förbi Vonne och Matte eftersom den sistnämnde fyllde år!!



Mm, så har min helg sett ut. Förvånade att jag inte har skrivit något? Haha,
som ni ser så har det inte hänt speciellt mycket alls och jag har garanterat inte
haft något blogg-sug. Men idag kom det tillbaka, så nu får ni återigen dras med
mina ointressanta och händelselösa dagar. Hoppas att er helg har varit kalasbra!

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback