Försöka

( 23:14 )

Har faktiskt lyckats plugga en hel del! Känner mig någorlunda säker
inför morgondagens prov.. Det kommer nog att gå ganska bra i alla fall.

Hann med att hämta upp mamsen vid jobbet och sola en snabbis också!

Nu ska jag släcker ner här inne och försöka somna. Rätt så tidigt för att vara mig,
men det är bara bra -då kanske jag kommer upp liiite tidigare än vanligt imorgon..

Imorgon är det fredag förresten c",) I all stress över provet har jag nästan glömt
bort det. Blir middag med mamma på Gondolen, sedan Sissela Kyle med mormor,
morfar och mostrarna på Rival. Ska bli urtrevligt! Och kanske ut en sväng efteråt?

Nej du.. Hoppas att dagen har varit jättebra och sov så jäkla gott ♥ Puss / p.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad pluggar du till?

2008-11-30 @ 13:53:09
URL: http://fancylot.blogg.se/

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback