En tisdag

( 22:41 )

Idag är det tisdag men det känns som torsdag. Eller fredag.
Konstigt nog. Annars brukar tisdagarna vara hemska, men denna har
-tro't eller ej, faktiskt varit riktigt bra! Skolan flöt på bra, det var kul!
Det enda skulle väl möjligtvis vara att tåget i morse var strömlöst så till slut
fick vi evakuera -vilket medförde en försening på 45 minuter ungefär.
Men det gick så bra ändå. Muskulering hela dagen! Kul, kul.

Skulle inte vara helt fel med en lite längre vecka, eftersom provet närmar sig.
Det är bara några få dagar kvar att plugga... Men det löser sig -som allting annat.

Under kvällen har jag varit med Camilla och Tindra på deras valpkurs på
Kungsholmen. Klockren ledare! Åh, vad avundsjuk jag blir att inte jag har haft
en så himla bra instruktör med våra / min hund. Hon var tydlig, rak och trevlig!!

Och lilla busan var såklart bäst av alla! Haha, hon knockar dom med hundlängder.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback