Blå lagun

( 20:19 )

Nu är jag hemma hos Therése i hennes mysiga lya. Haha..
Det har varit en mycket händelserik afton. Vi har bland annat ätit på ett nytt
ställe (för oss), sen har vi varit och handlat Fars Dag-present till min far,
hämtat kortet och gått till ICA Maxi som ligger här i närheten. Där blev vi kvar
en stund då dom hade massa billiga DVD-filmer. Som små barn på julafton.

En timme senare. Med varsin Pingving-stång i handen, traskade vi hemåt.
Precis just nu sitter vi i hennes soffa och ser porrfilm. Nej, jag skojade.
Men man skulle kunna tro det -filmen heter ta-mig-tusan Den Blå Lagunen.
Och jag har inte sett någonting för jag sitter här och bloggar. Ska koncentrera
mig lite tror jag.. Om en halvtimme eller så måste jag ju trots allt åka hemåt.

För övrigt så började skolan idag. Inte en anatomi-pärm utan TVÅ! Förstår ni?
Det innebär att vi ska gå igenom en pärm på tre veckor tills det är dags för prov.
Men det ska nog gå bra.. Är ju bara lite muskler liksom. Imorgon - muskulering..

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback