Saturday

( 14:59 )

Helgerna är underbara, varför kan dom inte vara längre?

Middag och Melodifestivalen hos grannfamiljen igår, vin och stjärnor.
Tess åkte till sin kollega och Isa kom förbi och hängde gäng i soffan med oss.

Fick skjuts in till Söder av snäll-Kalle (tackar!), tunnelbanan vidare till Odenplan,
gick och hälsade på lite vänner till Isa -krabban Sebastian bland andra, trevligt!
Storstad tror jag att det hette? Sedan till The Village, som bara var TRÅNGT...

Lite otippat gick vi senare till Patricia, haha. Men det var faktiskt skittrevligt!!
Fyllekäk (glad att jag stod över, blä!) och skridskoåkning på Medis.

Jag och Isabelle vaknade rätt tidigt av värmen (puh!). Snackade strunt en stund,
sedan promenerade vi bort till tåget och åkte hem. Frukost hos mig, tillfräschning
och sen ner till Tess för att höra alla smaskiga detaljer från hennes kalasande!

Bilder kommer väl så småningom... Hoppas din kväll var lika trevlig som min :)

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback