Patricia

( 17:20 )

Kom nyligen hem. Har varit i Farsta idag igen...

Med mamma ut med hundarna, sedan åkte jag till mormor och morfar.
Fick lite fika, sedan snodde jag med mig kusinen och så åkte vi till lägenheten.
Satt där till halv tre (från ett) då dom skulle byta elmätaren, men så gick det inte?
Onödigt. När vi var klara där åkte vi i alla fall till Farsta. Käkade och kikade.
Köpte mig ytterligare en parfym... Kunde inte låta bli! Den luktar smarr, viol typ.

Snart kommer pappa hem och då blir det middag, sedan en långpromenad.
Imorgon blir det eventuellt kalas med Millan, på lördag kanske Lollo ska med ut!
Hoppas, hoppas, hoppas... Troligtvis. Då blir det trevlig restaurang-middag också.

Kommentarer

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback