Påskägg

( 10:24 )

Ligger nerbäddad i sängen med mitt påskägg och datorn.
Hur mysigt som helst ska jag säga er... Vann för övrigt 50 kr på min lott.

Fortfarande så är jag förkyld som jag-vet-inte-vad! Blir massor av vitaminer.

Klockan tre ska jag med familjen till farmor och farfar för påsklunch,
sedan åker jag och lillebror hem innan dom. Måste ju hinna göra mig i ordning.
Det blir middag med tjejerna, bröderna + deras vän hemma hos Tess.
Och sen så är det ju kalas resten av kvällen / natten :)

Grattis till M som fyller 23 år idag!!

Kommentarer
Postat av: Catja Klöfwermo

Asså spriten tar kål på en. Blev såhär sjuk som jag är nu efter min brakutgång förra helgen. Länge sen jag var såhär dålig.
Glad påsk på dej!

2008-03-22 @ 16:05:07
URL: http://strawberrydream.blogg.se

Lämna din kommentar

Namn
Kom ihåg mig?

E-mailadress (publiceras ej)


Länk till Hemsida/Bloggadress






Trackback